Klachtenregeling
Wij stellen het zeer op prijs als u ons laat weten wat uw ervaringen zijn geweest in onze praktijk. Uw complimenten, opmerkingen, verbeterpunten of klachten kunnen voor ons aanleiding zijn om de patiëntenzorg uit te breiden en/of te verbeteren.
U kunt op verschillende manieren uw reactie of klacht kenbaar maken. Hiervoor kunt u gebruik maken van ons digitale formulier “Dit wil ik nog even kwijt”.
Ook kunt u gebruik maken van de papieren versie. Deze kunt u bij de receptie/balie vragen. Indien u liever anoniem wilt blijven kunt u er ook uit de standaard bij de ingang halen. U kunt uw ingevulde formulier bij ons in de brievenbus deponeren dan wel per post sturen.
Wij doen ons best u zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Over de procedure van uw klacht zie hier voor de klachtenregeling/procedure. Hierin staat uit een gezet hoe de gehele klachtenprocedure verloopt.
Heeft u een compliment, opmerking, verbeterpunt of klacht? Wij horen dat uiteraard graag van u! U kunt uw reactie geven via onderstaand formulier.